Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op windowsxp.startpagina.nl

HTTP 403

Denise
21 Jun, 2008 23:47

Hoihoi,

Sinds een paar dagen krijg ik bij een bepaalde website,waar ik geregistreerd sta,een foutcode,nl.

"Deze webpagina kan niet worden weergegeven

HTTP 403

Meest waarschijnlijke oorzaken:

Voor deze website dient u zich aan te melden.

Mogelijke acties:

Ga terug naar de vorige pagina

Meer informatie

Deze fout (HTTP-fout 403 - Verboden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar u bent niet gemachtigd om de webpagina te bekijken.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten."

Zou het mogelijk zijn,dat ze mij op mijn ip-adres blokken of zo? Ik heb nl. hetzelfde probleem met die site op mijn laptop? Terwijl ik er voorheen altijd op kon komen.

Is er misschien ook een mogelijkheid om er wat aan te doen?

Bedankt.

groetjes Denise

Bewerkt 28 Okt, 2012 15:00
Hans B
23 Jun, 2008 00:29

Wat is de link naar die site dan kan ik eens kijken daar

borduurdenise
24 Jun, 2008 20:56

Hallo Hans,

Bedankt voor je aanbod.Ik kan inmiddels weer op die site komen.

groetjes,

Denise

Hans B
26 Jun, 2008 22:03

Oke Denise bedankt voor de terug koppeling ik dacht dat een ander had gereageerd omdat er borduurdenise stond :D

Succes verder

Gr Hans

Denise
27 Jun, 2008 15:31

Ja een beetje vreemd.Dat was ooit mijn eerste naam op het prikbord.Hoe dat nu weer kan?

Maar ik zag inmiddels op andere prikborden,dat het weer goed is.

Bedankt Hans

groetjes Denise

henk
21 Sep, 2009 20:04

ik zit met het zelde probleem voor een openbare site eerst kon ik erop en ineens fout 403 ik heb niets aan mijn laptop veranderd

dus waar moet ik zoeken om dit op te lossen..

ik ben wel een dummie met computers dus anrwoord graag in duidelijke taal hahaha..

henk

aline
17 Mrt, 2010 16:15

kon gisteren nog twitteren en krijg nu bij inloggen een side fout http begrijp hier niets van

wie weet wat ik moet doen

jan
21 Jun, 2011 13:00

wie kan mij ook helpen ik heb het zelfde probleem als Denise Webpagina kan niet worden weergegeven HTTP 403

Jos H
21 Jun, 2011 16:58

Bij gebruik van een modem en router, deze alletwee resetten door stroom eraf en opnieuw laten zoeken/ instellen.

Tv d ven
26 Mrt, 2012 00:31

Ik heb ook een fout met'HTTP403 kan het niet opgelost krijgen