Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op windowsxp.startpagina.nl

emailadressen overzetten

marijke
27 Jan, 2009 19:32

Hallo allemaal,

We hebben een andere computer gekocht en nu wil ik de emailadressen op de nieuwe computer overzetten , maar het lukt me niet.

Hoe moet ik dat doen?

De computers hebben allebei XP en ik gebruik geen Outlook Express.

Bedankt.

Jos H
27 Jan, 2009 19:44

Ms Outlook.?

http://www.schoonepc.nl/instal/backup.html

Daarna importeren.

marijke
27 Jan, 2009 20:50

Hallo Jos,

Ik heb geen Outlook, maar ga rechtstreeks naar AOLmail. Ik heb geprobeerd wat je opgegeven hebt, maar helaas geen resultaat.

Marijke

capthavoc
27 Jan, 2009 21:32

als je webmail gebruikt hoef je alleen je gebruikersnaam en ww in te vullen toch ?

marijke
27 Jan, 2009 21:47

Ja, dat klopt, ik kan dan gewoon mailen , maar heb geen adresboek, die is leeg.

Jos H
27 Jan, 2009 21:59

Wat gerichtere info dat je AOL mail gebruikte had niet deze optie van mij opgeleverd.

marijke
28 Jan, 2009 11:03

Hallo Jos,

Sorry hoor,maar ik ben echt “een leek” op computergebied….

Marijke

Jos H
28 Jan, 2009 12:22

Ik heb zelf geen AOLmail, maar is dit een mailprovider die alles op de server houd.?

Dan moet er volgens mij toch een optie zijn om je adresboek of contactpersonen aan te maken op de nieuwe pc.

Ik zou de vraag voorleggen bij de provider.

Ik heb een Gmail account en kan op elke computer mijn mail lezen en contactperonen zien maar alle mail blijft op hen server.

Dus nooit last van verloren mail bij pc crash. (en gratis)

marijke
28 Jan, 2009 19:11

Na lang proberen toch maar AOL gebeld en het antwoord was dat het niet mogelijk is om de emailadressen over te zetten op een andere computer….

Dus nu alles maar met de hand opnieuw invoeren..

Marijke

Jos H
28 Jan, 2009 19:44

Ben je even bezig.:(