Verschillend per Bedrijf.
En hoeveel uren je werkt.
Met het minimumloon fulltime ongeveer Per maand : €1240 netto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds 1 juli van dit jaar is het minimum jeugdloon voor iemand van 21 jaar oud bruto € 6,67 per uur.

De werkgever mag bepalen of hij meer dan het minimumloon uitbetaalt.

Oftewel: het verschilt per werkgever.

Toegevoegd na 39 seconden:
Bron bijgevoegd.

Je moet in de tabellen voor jeugdloon (onder de 23) kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bruto minimumloon in de horeca 21 jaar bedraagt per week 235,50 euro en per dag 47,10 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer de werkgever gebruik maakt van de Horeca CAO zul je het minimumloon zoals hierboven ontvangen. Helaas is de Horeca CAO zo opgesteld. Wanneer het bedrijf er niet bij aangesloten is heb je kans dat je meer verdiend dan het minimum, maar nooit minder natuurlijk