Waar kan ik deze oosterse/arabische lamp vinden? Gespot in een bekende kledingwinkel?

Zie foto. Het is een metalen (roze goud achtige kleur) lamp in oosterse/arabische stijl.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Antoni
11 jaar geleden
Daar kan je, lijkt mij, toch het beste achterkomen als je in de winkel waar je de lamp hebt gezien, vraagt, waar ze deze hebben gekocht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar er is ook grote kans dat het speciaal gemaakt is voor hun door een binnenhuisarchitect ofzo

Antwoorden (2)

Vragen in de winkel waar je hem zag idd, en anders:
(Ik was ook op zoek naar een oosterse lamp en kwam hier uit:)

www.dannydecactus.nl/lampen_danny_cactus.htm

Waarschijnlijk zit hier een lamp tussen die er erg op lijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwarte markt in beverwijk! Genoeg van zulke lampen te koop!